SPOR

Erman Toroğlu'ndan şok sözler: Robinho neden oynatılmadı, kafam karıştı

Erman Toroğlu'ndan olay Sivasspor-Fenerbahçe yorumu! Eski hakem ve yorumcu Erman Toroğlu Sivasspor-Fenerbahçe maçıyla ilgili çok tartışılacak açıklamalara imza attı.

Erman Toroğlu'ndan olay Sivasspor-Fenerbahçe yorumu!

Erman Toroğlu'ndan olay Sivasspor-Fenerbahçe maçı yorumu

YORUMLARI GÖR ( 0 )
Okuyucu Yorumları 35 yorum
kafa karışacak bişey yok..şikeci iki takımdan ne beklenir..
KÜP KAFALISINDA ONDAN VARSA YOKSA FB DÜŞMALIĞI GS MAÇINDADA OYNAMADI AMA SİVAS YENDİ O MAÇTA KAFAN KARIŞTIMI HOCA ONU ÖĞRENMEDİK SORSAN FB DÜŞÜNÜYORSUN SEVİYORSUN FB İLE SORUNUN YOK TARAFSIZSIN DEMİ FB TARAFTARI SENDEN NEFRET EDİYOR BUNU BİL AMA SEN NASIL ÇOKTA UMURUMDA DİYORSUN YA BİZEDE ÇOK TA FİFİ HOCA HADİ BAK DALGANA BOSTANLARINI BÜYÜT SEN
mecbun febe kongre üyesi. normal şeyler bjnlar ermancım. ilk yarı nilerek atmadı ikiye bir giderken ite kaka gol yediler
Sn. TOROĞLU SÖYLE ÇEKİNME Ş İ K E DE YETER AMA TÜPÇÜNÜN OĞLU BİR ŞEY YAPMAZ
tıpkı demba ba,wagner lowe,burak yılmaz gibbi
sivas düsmedikte fenevin her sezon 6 puani garantidir.
@phichline İnsan dili dönmez r leri söyleyemez anlarımda yazamıyan mallarıda ilk defa gördüm ...
hadi oradan alkolik herif...
Samet bu..!! talimat alır...Futbolcu üzerinden komisyon yer..!!!
daha nesini anlamadın sivasın durumu iyi kazanmak istememişler herşeyi kötüye yorma
Utanmasa Fb ye yattı diycek . Karçıdığı gollerin haddi hesabı yok maçı neresiyle izlediyse. Fb zor bela aldı maçı 5 dk daha olsa Sivas atıcaktı . İşleri güçleri reyting için kulüpleri zor duruma sokmak.SOnra insanlar birbirini vursun futbol üstünden.
göz göre göre atmadı sivas, yenmicek golleri biri kendi kalesine yedi türkiyenin mikrobu aziz yıldırım, tiksindik bu fenerden artık hep pislikle anılıyor
Allahtan samet aybaba Beşiktaşlı.Samet AYbaba oynatmadığı halde ağzınızdan bu kadar salya akıyor bide fenerli bi teknik direktör olaydı vay halimize.
İşi gücü ortalık karıştırmak birde açıkla bakalım hangi takıma kaç penaltı verilmiş hangi dakidada verilmiş sen onları açıkla
bu hakem paçavrasında pontusluluk varmı ? fetöcüler gibi konuşmuşta. evet samet aybaba çok koyu fenerbahçeliya o yüzden oynatmadı robinho yu.
İstifa eden aykut ne vaat ne söz aldi da döndü aziz babasindan....basaksehiri bjk yi gs yi yenen sivas in fenere yenilmesi kafanı karistirmadida robinyonun oynamamasi mi kafani karistirdi kafasız
Fener bu ligde altlarda olamaz. Yardım ve yataklık baki çünkü :)) 10 maç böyle gerisini sen söyle. Ligi 8 inci bitirecek takım Şampiyonluk potasına getiriliyor. Rant rant rant başka bişey değil. Decoder satmaz gazete satmaz falan filan. Her yıl aynı hikaye O nedenle göremezsiniz Fenerin ligi sürklase ettiğini. Geride kalır yardım gelir. Seyrettik Başaklehir maçınıda 20 yıl top oynadık. Sallayında bana anlatmayın. Küfrün bini bir para bu ligde. Yediler Alanyayı Akhisarı Karabükü Malatyayı Boşverin
Mecnun Odyakmaz desem yeterince açıklayıcı olur mu?
SAMET AYBABA ÇIK AÇIKLA NEDEN ROBİNHO.YU OYNATMADIN
ALLAHTAN SAMET BJKLİ YOKSA BU AHLAK YOKSUNLARI NELER SÖYLERDİ.
Kişi kendinden bilir işi....
trabzon bjk maçında buragin kaçırdığı golleri bir sorgulasana erman hoca
sivas konya maçında robinho sonradan oyuna girdi sivas 5 yedi konya düşme potasında bir takımdı. o zaman aklına birşey gelmişmiydi? fener tersten saplar derlerdi de inanmazdım. bu ıkınmalar o yüzden anlaşılan. allah aşkına yayınla mod. bey kardeşim.
sen ROBİNHO yu oynatma vay kumpasmış mumpasmış ağla dur. bunun kamu vicdanındaki adı şikedir.akçaklığa luzum yok.Ağlama aykut aplama Aiziz fener ne zaman ağlasa ardındna şike şüpheis kokmadımı alıştık yemiyoruz artık.Türk futboluan bataklığa ittiniz.Kim yapars ayapsın şike karaktersizlikliktir alçaklıklıktır namussuzluktur emek hırsızlığıdır
ucube beyhude yorumcu sanada para verenlerin aklı kıt neden söylemiyorsun robinhonun yüzde yüz kırmızısını hakem atmadı sadece sarıyla geçiştirdi hemde 2.0 ken bülbül boşboş sadece ötüyorsun
Olmayan şeyin neresi karışırki.
Yalansa yalan de fikri DOĞRU
Spor yorumcularının hepsini bir mandıraya kapatacaksın. bakalım orada neler doğuracaklar. bikini giyenimi,kırmızı açıp ispanyol boğası gibi dalanmı,yediği herzeleri bezelye sananmı,mikrofonu eline alınca saksafon çalanmı hepsi var. AMMA FUTBOLUN,FUTBOLSEVERİN,KULÜPLERİN,ÜLKE GENÇLİĞİNİN DÜNYA İLE YARIŞTA OLAMADIĞININ TESBİTİ,ÇIKIŞ YOLU İÇİN TEKLİFİ YOK. Eee bunlar ÇALIŞMA,ARAŞTIRMA ,KAFA YORMAYI GEREKTİRİ. Onların yaptığı ise dedikodu,gevezelik .
ulan erman illa gündem olacaksınya ulan erman speker söyledi kondisyonu eksikmiş
Kulüpler birliğinde ki toplantılarda sivasın başkanı fenerbahçeye vekalet ediyor temsil ediyordu..ne bekliyodunuz ki..
ŞİKE ŞİKE YENİYORUZ AYKUTA RAĞMEN NEDEN ZORUNA GİDİYOR ARAP
sivasın fenerden puan aldığı ne zaman görülmüş ? 6 sene öncede şikeyi beraber yapmadılar mı ? iki takımında başkanı hala aynı başkanlar. gerisini siz anlayın
sen nasıl bir malsın erman... izmirde göztepe-bjk maçında oyundan alınan selçuk şahinin tepkisinde diyorsun ki hocanın takdiri burda diyorsun kafam karıştı... ben varya senin kafanı ...... fener düşmanı olduğun nasıl belli olacak demii ...
olmayan şey karışmaz
robinho oynadı ama etkisizdi
Diğer Haberler