SPOR

Galatasaray'da tüm oyuncular serbest kalabilir!

Galatasaray Odeabank'ta uzun süredir maaş alamayan tüm oyuncuların serbest kalma hakkı ortaya çıktı.

Galatasaray'da tüm oyuncular serbest kalabilir!

Oyuncuların alacakları 4 aya kadar ulaştı. Sezon boyunca sadece 2 maaş alabilen sarı kırmızılı oyuncular kulübe ihtar yolladılar. Ödeme sözü veren yönetim oyunculara herhangi bir ödeme yapmayınca tüm basketbolcuların serbest kalma hakkı ortaya çıktı. Ödeme yapılmaması halinde oyuncular, maçlara çıkmak istemediklerini bildirdiler. Bu durumda Galatasaray'ın hükmen yenilgiler alması söz konusu olacak.

(BASKET DERGİSİ)

YORUMLARI GÖR ( 0 )
Okuyucu Yorumları 20 yorum
her şey feda dönememizde astığınız o pankartla başladı cimbom heeeee keser döner sap döner gün gelir hesap döner...
tadı damağımda kaldı sanırım
Yerin dibine batsın bu.kulüp cehennemin dibine gitsin bu kulüp :)
Bunlar iyi günleri daha futbolu da görecez
hak etmiyorlardı zaten serbest bırakın gitsin
100 usd masanın üstünde alsınlar
1000 $ vereyim masanın altına gir.
versenize adamların parasını toplam ödenecek para 4 m € u yu geçmez .
@fellifelis senin vermeni bekliyorlar... elini cebine atsana...
yokki namussuzlarda para nerden bulup verecekler yöneticileri de kulübe para vereceklerine kulüplerinden aşırıyor aşağılık vergi hırsızı Fetöcüler:))
beşiktaşla uğraşanın çocuğu olmaz demiştik,sıra fenerede geliyor az sabır..
@egemensefa bizim çocuğumuz var ama, adı da 8taş :))
GS nin basketbolda hedefi şampiyonluk galiba. Gene acındırma olayları başlamış. Futbolda tutuyor da baskette tutar mı bilmem....
BIRAKIN GİTSİNLER..ZATEN Bİ BOK DEĞİLLERR....
yüz küsür senelik kulüp oyuncularına 3-5 milyon dolar ödeyemiyorsa vay gs ın haline
beter ol cim bom bom! ( cimbom ne demek la) :))))
BU YÖNETİM NEDEN GELDİ ACABA.
ne çok seveni varmış şampiyon galatasarayımızın.
dursun özbek florya rivayı satıp batırdı gitti...nasıl yönetimse..zaten galatasaraydaki yöneticiler hep reklam için orda..
Duyanda asgari ücretle oynuyorlar sanacak,biraz az yesinler.(Futbolcular içinde geçerli)
Diğer Haberler